Новости

[Suprema] Керування робочим часом та графіком відвідування з Suprema BioStar 2 TA

Пропонуємо до вашої уваги модуль обліку робочого часу та відвідуваності — BioStar 2 TA від Suprema.

BioStar 2 TA є модулем, який можна додати до BioStar 2 — відкритої інтегрованої платформи безпеки Suprema на базі Інтернету. BioStar 2 TA надає комплексні функції обліку робочого часу та відвідуваності на основі політики відвідуваності компанії. Разом із BioStar 2 можна використовувати термінали розпізнавання відбитків пальців Suprema.

Основні переваги BioStar 2 TA:

  • Запобігання людським помилкам та авторизації замість колег. Модуль BioStar 2 TA можна інтегрувати з системою HR/ERP компанії. Термінал контролю доступу та обліку робочого часу Suprema BioStation A2 забезпечує найкращу в світі продуктивність за допомогою нового датчика OP5 та алгоритму відбитків пальців Suprema. Ще одна перевага терміналів обліку робочого часу за відбитками пальців, таких як BioStation A2, полягає в тому, що вони виключають авторизацію замість колег. 
  • Звіти про відвідуваність та графік роботи. BioStar 2 може підключатися до ERP-систем для відділу кадрів, щоб контролювати роботу співробітників у режимі реального часу. 
  • Гнучка система управління часом. BioStar 2 TA дозволяє компаніям встановлювати часові коди для розрахунку робочого часу, понаднормової роботи, відпустки, відрядження тощо. Після встановлення правил програмне забезпечення автоматично обчислює час прийому їжі та час перерви для відрахування, що спрощує керування робочим часом. Модуль BioStar 2 TA також може бути застосований для контролю робочого часу при гнучкому робочому графіку співробітників.
Прийміть участь у вебінарі присвяченому основним функціям оновленого BioStar 2 (v2.8.12 – v2.8.14),
22 лютого 2022, 09:00

З усіх питань отримання партнерських цін і наявності товару на складі звертайтеся до відділу продажів нашої компанії: 
 
IQ Trading Group
87-А, вул. Межигірська
04080 м.Київ, Україна
тел.: +380 (44) 351-14-37